reklama

Niečo nie je v poriadku

Neprežila som toho veľa. Teda... Poznám ľudí, čo toho v mojom veku prežili oveľa viac. To, čo som však prežila ma veľa naučilo. Pár surových faciek od života, ktoré vám z ilúzie slnečného dňa spravia studený lejak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Áno, hovorím hlavne o vzťahoch a ľudoch. O tom, že vám bodne nôž do chrbta práve ten, za koho ste boli schopný obetovať hoci aj svoj život. O tom, že najkrutejšie sa k vám správa často vaša vlastná krv. O tom, že je niekedy naivné myslieť si, že s úprimnosťou a čistou hrou to dotiahnete ďalej.

Bol som veľmi naivná... Ešte stále som, ale liečim sa. Život mi dáva facky, ktoré pomaly, ale isto otvárajú moje oči viac a viac. Nič si tak nevážim ako osobnú slobodu. Za 3/4 roka som si na to rýchlo zvykla. Nikdy som si to neuvedomovala tak ako teraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nové vzťahy však všetko komplikujú. Častokrát.. Dostal som obojok na krk, k tomu vodítko a razom bol môj výbeh obmedzený. Netrvalo to dlho. Dovidenia! Tá najhoršia som bola samozrejme ja! Neprekvapilo ma to. Pomaly si zvykám. Kvalitne sa vtieral, no nemal už ani najmenšiu šancu. Zaprisahala som sa, že najmenej pol roka nebudem nič riešiť. Milujem slobodu.

Človek mieni, Pán Boh mení! ... riešim..k spokojnosti a šťastiu nás oboch..dúfam..


Pierko sa nebies dotýka
duša má krídla slávika
no lieta si len v zlatej klietke
už zdajú sa mu city riedke
chcel hľadať to čo v sebe necíti
a dúfať že ho nikto nechytí
keď sa láske zapletie do vlasov
a zaspí v spoločnosti krásnych slov
už padla zámka - dvere dokorán
vonku striehne však stádo vrán
jeho pierka rozniesli po svete...
láska sa šíri vzduchom - NEVIETE??

Lucia Kurucová

Lucia Kurucová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prešovčanka, ktorá si nedá povedať. Zoznam autorových rubrík:  KonzumnéVzťahovéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu